Romaniszyn
Romaniszyn

Terminarz Szkoleń

Oddział Piła
Oddział Szczecin

Techniki sprzedaży – efektywna sprzedaż

Informacje ogólne o szkoleniu:

Zajęcia wpisane są na prowadzoną przez Ministerstwo Infrastruktury listę szkoleń wypełniających wymogi doskonalenia zawodowego pośredników
– nr 121 – szkolenie – 8 godzin edukacyjnych „Efektywna sprzedaż”

Uprawnieni uczestnicy (Pośrednicy) otrzymują zaświadczenia o ukończeniu seminarium zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury.

Możliwość zdobycia umiejętności wykorzystywania różnych metod i technik przyczyniających się do odkrywania ukrytych potrzeb Klienta jak i nawiązywania z nim pozytywnych relacji.

Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców zainteresowanych zwiększeniem efektywności w pracy oraz dla asystentów sprzedaży, menadżerów zespołów handlowych, osób zajmujących się lub chcących zająć się aktywną sprzedażą.

Uczestnicy poznają jak efektywnie stosować poszczególne techniki sprzedaży i prowadzić poszczególne etapy sprzedaży. Podczas szkolenia „Efektywna sprzedaż” uczestnicy przygotują się do prowadzenia rozmów przez telefon i efektywnego pozyskiwania informacji o kliencie. Poznają język korzyści, negocjacji i znaczenie dobrej komunikacji w kontaktach z klientem.

Szkolenie zakończone będzie egzaminem i wydaniem zaświadczeń

Karta zgłoszenia na szkolenie

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do sprzedaży, czyli liczby sprzedażowe XXI wieku
    • klucz do efektywności  zasada 3P
    • taktyka wykonywania telefonów według wzoru S=P=T
    • samo motywacja i określenie własnych celów
  2. Poszukiwanie kontaktów
    • dowiesz się, jak skutecznie umawiać się na spotkania, jak docierać do właściwej i decyzyjnej osoby
    • nauczysz się sposobów skutecznego pozyskiwania większej liczby klientów nawet przy niesprzyjających warunkach rynkowych
    • jak podzielić grupy kandydatów, by efektywnie z nich czerpać
    • zarządzanie kontaktami
  3. Technika wykonywania telefonów
    • dowiesz się, jak skutecznie umawiać się na spotkania, jak docierać do właściwej i decyzyjnej osoby
    • przedstawienie się
    • przebieg i plan rozmowy z klientem
    • jak wywierać wpływ poprzez autoprezentację
    • kończenie rozmów
  4. Spotkanie sprzedażowe
    • pięć elementów efektywnej sprzedaży od momentu przygotowania, przez badanie potrzeb do zamknięcia transakcji i obsługi posprzedażowej
    • wpływ na zachowanie człowieka (9 praw perswazji)
    • umiejętne zadawanie pytań
    • stare stwierdzenie: zamknięcie sprzedaży w nowej odsłonie

Czas trwania szkolenia:

8 godzin (1 dzień)

Nadchodzące terminy:

Szkolenie Data rozpoczęcia Data zakończenia Kategoria Oddział Wyślij zapytanie

Aktualnie nie ma zaplanowanych szkoleń

Trwa nabór:

Szkolenie Kategoria Oddział Wyślij zapytanie Zadzwoń

Obecnie nie prowadzimy naborów na żadne szkolenie