Terminarz Szkoleń
Prawo konsumenckie – szkolenie zdalne
Informacje ogólne o szkoleniu:
Zdobyta wiedza na szkoleniu pomoże udoskonalić Państwu procedury w Firmie. Nauczą się Państwo również stosować właściwe przepisy do danego stanu faktycznego. Zdobędą Państwo wiedzę na temat przyjmowania zwrotu i reklamacji towarów zakupionych w sklepie stacjonarnym lub w sklepie online.
Program szkolenia:
1. Pojęcie konsumenta.
2. Reklamacja towaru.
3. Reklamacja usługi.
4. Zwrot towaru w sklepie stacjonarnym.
5. Zwrot towaru w sklepie internetowym lub kupionego poza lokalem firmy.
6. Niedozwolone zapisy w umowach z konsumentem
7. Polubowne rozwiązywanie sporów z konsumentem.
8. Zbiorowe interesy konsumentów.
9. Prawa konsumenta dla przedsiębiorcy.
10. Ćwiczenia: przygotowanie odpowiedzi na reklamację dla różnych stanów faktycznych, scenki uwzględniające hipotetyczne zdarzenia.
11. Dyskusja, podsumowanie.
Czas trwania szkolenia:
8 godzin.
Nadchodzące terminy:
Szkolenie | Data rozpoczęcia | Data zakończenia | Kategoria | Oddział | Wyślij zapytanie |
---|
Aktualnie nie ma zaplanowanych szkoleń
Trwa nabór:
Szkolenie | Kategoria | Oddział | Wyślij zapytanie | Zadzwoń |
---|
Obecnie nie prowadzimy naborów na żadne szkolenie