Romaniszyn
Romaniszyn

Terminarz Szkoleń

Oddział Piła
Oddział Szczecin
Oddział Kalisz
Oddział Gdynia
Oddział Gorzów Wlkp.

Prawo konsumenckie – szkolenie zdalne

Informacje ogólne o szkoleniu:

Zdobyta wiedza na szkoleniu pomoże udoskonalić Państwu procedury w Firmie. Nauczą się Państwo również stosować właściwe przepisy do danego stanu faktycznego. Zdobędą Państwo wiedzę na temat przyjmowania zwrotu i reklamacji towarów zakupionych w sklepie stacjonarnym lub w sklepie online.

Karta zgłoszenia na szkolenie

Program szkolenia:

1. Pojęcie konsumenta.

2. Reklamacja towaru.

3. Reklamacja usługi.

4. Zwrot towaru w sklepie stacjonarnym.

5. Zwrot towaru w sklepie internetowym lub kupionego poza lokalem firmy.

6. Niedozwolone zapisy w umowach z konsumentem

7. Polubowne rozwiązywanie sporów z konsumentem.

8. Zbiorowe interesy konsumentów.

9. Prawa konsumenta dla przedsiębiorcy.

10. Ćwiczenia: przygotowanie odpowiedzi na reklamację dla różnych stanów faktycznych, scenki uwzględniające hipotetyczne zdarzenia.

11. Dyskusja, podsumowanie.

Czas trwania szkolenia:

8 godzin.